menu

Joyce van Bloemenzo Joyce verzorgd al een aantal jaar bloemwerk voor bruidsparen. Zij mailde mij dat ze klaar is voor een nieuwe stap: een eigen bloemenwinkel! En of ik voor haar een huisstijl wilde ontwerpen. Kamperflora (de naam van de bloemenwinkel) moest een frisse, eigentijdse en tegelijkertijd ook tijdloze uitstraling krijgen. Een moderne Scandinavische look. ‘Bloemenzo Joyce’ moet ook ergens in het logo terugkomen en 

Dit project bestond onder meer uit logo design, merkidentiteit, papieren stationery, flyer ontwerp, prijskaartjes, social media templates, uitnodiging en een cadeaukaart..

Kamperflora

Branding

Logo Design

Stationery

social media

invitation

De branding is precies geworden zoals ik altijd heb gewild. Het totaal plaatje klopt helemaal en het is dan ook precies zoals ik in gedachten had. 

Jij hebt dit heel goed weten te verwoorden naar een stijlvolle en eigentijdse uitstraling. Onze huisstijl vertegenwoordigd nu echt wat wij willen uitstralen met de winkel.

Stijlvol, chique verzorgd en zoals hierboven al gezegd eigentijds, maar tegelijk ook tijdloos. Wij zijn mega enthousiast van jou werkwijze en ons personeel ook! Bedankt voor al je hulp. Jij verstaat je vak! 

- Joyce | Kamperflora

reactie van de klant

HET EINDRESULTAAT PAST PERFECT BIJ MIJN MERK. NU SPREEK IK PRECIES DE JUISTE KLANTEN AAN.

-arlette (proud mary weddings)

Client:
Kamperflora
www.kamperflora.nl

Designer:
Studio Lona

Credits

@studiolona

Algemene voorwaarden
Copyright © 2021